insert2
 

Sfera dla Subiekt GT

Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfery

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;

  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);

  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;

  • obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;

  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;

  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);

  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;

  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;

  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);

  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT;

  • współpraca z systemem klasy CRM recentCRM dla InsERT GT.

Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT:

  • wystawianie faktur seryjnych;
  • obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym;
  • sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi.

Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, mogą to być na przykład:

  • zbiorcza kalkulacja cen;
  • zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT)
  • zbiorcze drukowanie i usuwanie
  • zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów.

Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.

Subiekt GT Sfera otwiera zupełnie nowe możliwości, tylko od inwencji użytkownika zależy bowiem, jakie rozszerzenia zostaną stworzone, do czego zostaną wykorzystane, jak bardzo zmieni się codzienna praca z systemem do obsługi sprzedaży.

INFORMACJE ZAAWANSOWANE

Subiekt GT Sfera został stworzony przy użyciu znanej i sprawdzonej technologii COM, a swoją funkcjonalność udostępnia przez OLE Automation. Większość współczesnych języków programowania potrafi wykorzystać te technologie. OLE Automation to ta sama technologia, która została zastosowana w Visual Basic for Applications, a więc np. Microsoft Office. Dzięki temu możliwe jest sterowanie Subiektem GT za pomocą np. Excela.

Wykorzystanie konkretnych narzędzi programistycznych jest uwarunkowane potrzebami klienta i zaawansowaniem wdrożeniowca.

W zależności od zaawansowania programisty, wymaganej funkcjonalności i wykorzystywanych narzędzi wyróżnić można 3 poziomy, na których może odbywać się rozbudowa Subiekta GT:

  • języki skryptowe, jak np. Microsoft Windows Script (*.vbs), Script JavaScript (*.js) tworzone za pomocą bezpłatnych narzędzi – wystarczają przy najprostszych zastosowaniach;

  • Microsoft Office i Visual Basic for Applications – polecane głównie jeśli rozbudowa Subiekta GT ma być wykorzystana wewnątrz firmy, a ta posiada Microsoft Office;

  • zewnętrzne języki oprogramowania np. Visual Basic, Visual C++, Delphi – powstają wtedy niezależne programy (*.exe) – dla tworzenia najbardziej zaawansowanych, profesjonalnych rozwiązań.

Wymagania systemowe Subiekta GT:

  • komputer z procesorem Pentium II 350 MHz (lub lepszym),

  • 64 MB pamięci RAM (lub więcej),

  • system operacyjny Microsoft Windows 98SE, Me, NT 4.0, 2000, XP (lub nowszy),

  • Microsoft Internet Explorer 6.0,

  • około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (150 MB dla instalacji sieciowej),

  • dowolny napęd CD-ROM,

  • karta graficzna pracująca w rozdzielczości 800 na 600 punktów lub wyższej,

  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 - w pakiecie znajduje się bezpłatna wersja MSDE (Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine) optymalizowana do pracy na maksymalnie pięciu stanowiskach jednocześnie (w wypadku pracy na większej niż 5 liczbie stanowisk może zajść potrzeba zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2000),

  • dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków),

 
intel seagate eset
 
 
 
 

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej kliknij Link.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information