rewizor
 

OPT!MA

Skuteczne funkcjonowanie firmy w warunkach otwartego rynku Unii Europejskiej wymaga zaawansowanych, a jednocześnie przyjaznych narzędzi, które oprócz możliwości ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych, przedstawiają pełny obraz działalności operacyjnej i finansowej firmy.

Takim rozwiązaniem jest Comarch OPTIMA - zawsze zgodny z przepisami program do zarządzania, obsługi sprzedaży, księgowości, kadr i płac. Program, który wspomaga prowadzenie małej i średniej firmy oraz stanowi doskonałe narzędzie pracy dla biura rachunkowego. Dzięki dedykowanemu modułowi Biuro Rachunkowe, Comarch OPTIMA staje się najlepszym na rynku programem do zarządzania biurem rachunkowym i kancelarią na wszystkich etapach obsługi klienta.

Comarch OPTIMA pracuje w środowisku Microsoft Windows. Umożliwia pracę w wersji jednostanowiskowej, jak również pozwala na efektywną pracę w sieci. Modułowa budowa Comarch OPTIMA daje możliwość elastycznego dopasowania systemu do potrzeb każdej firmy. Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę z systemem nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z Comarch OPTIMA. Unikalną cechą jest możliwość wynajmowania programu przez Internet za pośrednictwem platformy ASP - CDN Online (www.comarch.pl/cdnonline). Wybór CDN Online ułatwia nowoczesne zarządzanie firmą, a także pozwala ograniczyć koszty związane z informatyzacją firmy. Wykorzystując Internet Użytkownicy otrzymują dostęp do informacji o firmie przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie, dzięki czemu mogą oferować wyższą jakość świadczonych usług oraz sprawną obsługę klienta.
Comarch OPTIMA umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z większością sieci handlowych przez dodatkową opcję EDI (Electronic Data Interchange) oraz oprogramowanie COMARCH ECOD Komunikacja.
System współpracuje z urządzeniami zewnętrznymi typu: kasy fiskalne, drukarki fiskalne, drukarki etykiet i kodów kreskowych i panele dotykowe.
Technologia Program Comarch OPTIMA wyposażony jest w nowoczesną technologię Microsoft SQL Server 2000, zapewniającą bezawaryjność pracy i bezpieczeństwo danych. Współpracuje z innymi aplikacjami (doskonale integruje się z Microsoft Office 2003 i Open Office). Comarch OPTIMA współpracuje również z Microsoft SQL Server 2005. Program jest konfigurowalny, dzięki czemu użytkownicy mogą dostosować go do indywidualnych potrzeb każdej małej i średniej firmy. Zastosowane rozwiązania wpływają na znaczną automatyzację pracy firmy.
Program Comarch OPTIMA odpowiada na potrzeby bieżącego funkcjonowania firmy i prognozowania jej działalności. To zintegrowany system, w którym wszystkie moduły tworzą całość, gdzie zasadą jest: "jednorazowe wprowadzanie danych" - dokumenty wprowadzone do programu poprzez jeden moduł są automatycznie dostępne w pozostałych modułach. Pozwala to na znaczne przyspieszenie i zautomatyzowanie pracy firmy, a kadrze zarządzającej daje możliwość wszechstronnych analiz w oparciu o dane firmy.
Moduły systemu OPT!MA

Księgowość

Handel i usługi

Zarządzanie

alt

alt alt

alt alt

alt alt

alt

alt
alt alt  
alt    
 
intel seagate eset
 
 
 
 

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej kliknij Link.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information